Jeśli Twoim celem jest wymodelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni i ujędrnienie ciała… wybierz zajęcia wzmacniające!

KETTLEBELL

Trening z Kettlebells to same zalety: budowanie siły i wytrzymałości wszystkich mięśni, co pozwala na harmonijny rozwój całego ciała, poprawa kondycji i wydolności sercowo-naczyniowej, usprawnienie ruchów ciała, zwiększenie mobilności i gibkości, zwiększenie efektów odchudzania.

BPU - (Brzuch Pośladki Uda)

Zajęcia wzmacniające na wymienione w nazwie części ciała. (brzuch, pośladki i uda) . Trening o charakterze wzmacniajaco-kształtujacym. Ćwiczenia na tych zajeciach skupiaja sie na miejscach „szczególnie klopotliwych”. Zapewniaja plaski brzuch, jedrne posladki i smukle uda. Sa to ćwiczenia silowe wzmacniajace dolne partie miesniowe. Polecane osobom, które nie lubia skomplikowanej choreografii. Dla każdej grupy wiekowej.

FULL BODY WORKOUT

Jest to kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną oraz wytrzymałość siłową, podczas którego ćwiczymy całe ciało w ciągu jednych zajęć. To zajęcia, które mają na celu wzmacnianie, kształtowanie i rzeźbienie wszystkich partii mięśniowych naszego ciała. Full Body Workout czyli trening całego ciała jest dobry dla kobiet w każdym wieku. To całościowy trening podczas którego bazujemy na prostych ćwiczeniach bez choreografii.

ZUMBA

jest połączeniem latynoskiej salsy, tradycyjnych kroków tanecznych wykorzystywanych w fitnessie oraz ćwiczeń kształtujących ciało. Łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowymi krokami i układami tanecznymi, opiera się na zasadzie, że ćwiczenia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania. Zumba jest programem ćwiczeń doskonałym zarówno dla ciała jak i dla umysłu, pozwala ćwiczącym osiągnąć dobre samopoczucie oraz w widoczny sposób kształtować sylwetkę. Na zajęciach spalamy do 600 kalorii. Program ćwiczeń odpowiedni dla wszystkich.

BPU+PIŁKI

zajęcia wzmacniające rozpoczęte rozrzewką z wykorzystaniem piłek gimnastycznych.

Trening z piłką zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Dzięki treningowi na piłce ujędrnisz uda, wzmocnisz mięśnie brzucha i grzbietu, a także usprawnisz układ krążeniowo-oddechowy. Pomaga rozwijać wytrzymałość i poprawia ogólną kondycję organizmu, kształtuje koordynację ruchową, poprawia poczucie równowagi oraz wzmacnia mięśnie posturalne, czyli te, które pomagają utrzymać poprawną sylwetkę. Piłka nadaje się do wzmacniania i stretchingu niemal wszystkich mięśni. Ciekawe jest to, że sama piłka ułatwia wykonywanie niektórych ćwiczeń, a niekiedy wykorzystuje się ją po to, by ćwiczenie utrudnić. Piłka! Najwyższy czas, abyś i Ty dołączyła do grona jej wielbicielek!

PILATES

Pilates- Metoda treningowa składająca się z serii ćwiczeń, które koncentrują się przede wszystkim na mięśniach brzucha i pleców. Szczególnie tych najgłębiej położonych. Silny mięsień poprzeczny brzucha utrzymywany w stałym napięciu jest kluczem do prawidłowej postawy, zdrowych pleców i płaskiego brzucha.

FIT MIX

Zajęcia rozpoczyna 10-15 minutowa prosta rozgrzewka.

Zajęcia ogólnorozwojowe. Wzmacniające i kształtujące górne oraz dolne partie mięśniowe: ręce, plecy, uda, pośladki, biodra i brzuch. W trakcie zajęć wykorzystuje się: ciężar własnego ciała, hantle, piłki, gumy. Całość zajęć zakończona jest krótkim stretchingiem.  Podczas zajęć wykonuje się dużo różnych ćwiczeń w seriach.  Pobudzającą muzyka  oraz motywacja ze strony instruktora, sprawia że wychodzisz z zajęć czując, że masz za sobą godzinę dobrej roboty! Trening idealny dla osób w każdym wieku

BRAZYLIJSKIE POSLADKI

Trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na uda i pośladki, czyli miejsca najbardziej podatne na cellulit.
Zajęcia pomagają spalać tkankę tłuszczową, rozbijają cellulit, ujędrniają, rzeźbią i wysmuklają uda, a także pośladki i brzuch. Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawia, że trening jest intensywny, a efekty są szybko widoczne. końcowa cześć zajęć poświęcona jest rzeźbieniu mięśni brzucha.

MIU (Mash It Up)

– zajęcia dance fitness, które powstały z miłości do kultury dancehall. Mash It Up – ragga dancehall fitness.Kreatorem programu jest Alicja Błachut. Pierwsze zajęcia odbywały się w Londynie w 2012 roku. W Polsce regularne zajęcia MIU odbywają się od marca 2016.

MIU to intensywny trening podczas, którego macie okazje wyrazić siebie poprzez taniec, świetnie się bawić, poczuć muzykę i zintegrować się z grupą. Ćwiczymy całą godzinę, bez przerwy! Finał zajęć to moment kiedy każdy uczestnik czuje się swobodnie, zna choreografie i może się nią bawić.Proste kroki, dobra muzyka i dużo spalonych kalorii.

FIGURA

to ciekawy trening interwałowy, który: przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, modeluje sylwetkę, poprawia kondycję, likwiduje cellulit, wzmacnia mięśnie, przyspiesza produkcję hormonów szczęścia. Figura to trening wzmacniający przeznaczony dla każdego: bez względu na wiek, płeć oraz stopień zaawansowania, każdy ćwiczy we własnym tempie, z obciążeniem lub bez.

Jeśli szukasz chwili spokoju i relaksu a jednocześnie chcesz poczuć pracę nad własnym ciałem… wybierz zajęcia